Harjoittelija markkinointimaailmassa -blogissa pääset seuraamaan harkkari-Annan matkaa markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaksi!
Markkinoinnin opiskelija Tuuli Pesonen kertoo matkastaan Viestintä Ruutin harjoittelijana ja jakaa ajatuksiaan harjoittelun loppuvaiheista.
Mitä somesisällöiltä halutaan juuri nyt, ja mitkä alustat ja sisältömuodot hallitsevat sosiaalista mediaa? Lukaise läpi vuoden 2024 sometrendit!
Asiakas tulee aina ensin! Ymmärrämme liiketoimintasi tavoitteet ja muovaamme markkinoinnin palvelumme vastaamaan niitä tarkasti. Lue miten se tapahtuu!
Harjoittelijana viestintätoimistossa –blogi on kolmiosainen kasvutarina liikunnanohjaajasta markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiseksi.
Kaikki tarpeellinen tieto markkinoinnin ulkoistamista miettivälle. Tutustu artikkeliin, niin saat hyödylliset vinkit markkinoinnin turvalliseen ostamiseen!
Harjoittelija markkinointimaailmassa -blogissa pääset seuraamaan harkkarin Annan matkaa markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaksi!
Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä voi huolehtia vielä palvelutilanteen ja jopa asiakassuhteen päättymisen jälkeen?
Harjoittelija markkinointimaailmassa -blogissa pääset seuraamaan uuden harkkarin Annan matkaa markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaksi!
Miten astua esiin asiantuntijaviestijänä? Täältä löydät viisi vinkkiä, joiden avulla onnistut aloittamaan vaikuttavan viestintäsi.
Miten aito ja luotettava asiantuntijabrändi rakentuu? Kuinka suuri merkitys asiantuntijaviestinnällä onkaan, ja miten digitaalinen läsnäolo siihen liittyy?
Mikä on luovan ja vaikuttavan viestinnän merkitys osana monipuolista markkinointiosaamista, ja miten voi kehittyä oman uransa viestintäosaajaksi?
Miten markkinointiin tulisi organisaatioissa suhtautua, ja miten markkinointiviestinnän toimenpiteissä onnistutaan sekä tavoittavasti että tehokkaasti?
Markkinointiharjoittelijan matkassa -blogissa pääset seuraamaan kasvuani markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiseksi!
Mihin markkinointiviestinnän ammattilaisten kannattaa keskittyä vuonna 2023, ja mitä uusia trendejä kohti yritysten markkinointia tulisi viedä?
Päivittyvä blogiteksti: mitä valintoja Ruudinkeksijä tekee markkinointikanaviin, sisältömuotoihin ja mainontaan liittyen? Tule seuraamaan!
Sisältömarkkinointi on yleisölle viihdettä ja vastauksia, kun taas yritykselle brändikuvaa vahvistavia kohtaamisia. Miten sisältömarkkinoinnissa onnistutaan?
Oletko saavutettava? Sisältöjen tulee olla helposti ymmärrettäviä sekä ajasta, paikasta ja sivustovierailijasi rajoitteista riippumatta mahdollisia kuluttaa.
Profiiliremontin vinkkien avulla rakennat menestyvän ja tyylikkään profiilin suomalaisten suosimiin sosiaalisen median kanaviin.
Markkinoinnin tehtävä on herättää ostopäätökseen johtavia tunteita. Emotionaalinen ja informatiivinen markkinointi toimivat yhdessä – sopivassa suhteessa!