Älä kasva tynnyrissä markkinoija - räjäytä osaamisesi valloilleen näiden kysymysten ja vastausten avulla!

Olitpa sitten markkinoinnin ja viestinnän alaa opiskeleva, alalla työskentelevä tai vain aiheesta kiinnostunut, Ruutitynnyristä ammennat vastauksia yleisiin markkinoinnin ja viestinnän kysymyksiin. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, laita meille viestiä somessa – kirjoitamme aiheesta mielellämme!

Miten suunnitella asiantuntijaviestintää?

Laadukkaalla asiantuntijaviestinnällä pyritään tarjoamaan ajantasaista tietoa, rakentamaan kumppanuuksia, helpottamaan ostoprosessia ja tuottamaan vaikuttavaa sisältöä. Onnistut parhaiten kiinnittämällä huomiota persoonaan, pitkäjänteisyyteen, vuorovaikutukseen ja vastuuseen (ns. PPVV). Persoonan merkitys korostuu, sillä menestyksekästä asiantuntijatyötä tehdään persoona edellä, mikä luo yhteyden yleisöön. Pitkäjänteisyys varmistaa viestinnän jatkuvuuden ja vaikutuksen. Vuorovaikutus on olennainen osa viestintää, sillä se edistää sitoutumista. Vastuu tarkoittaa sitoutumista tietoon ja sen asianmukaiseen käyttöön. Näitä neljää elementtiä vaalimalla asiantuntijaviestintä voi olla tehokasta ja vaikuttavaa.

Viestintä Ruuti Oy


riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392
Vesijärvenkatu 11 C, 5 krs, 15140 Lahti
y-tunnus 3258009-7

Seuraa somessa

Tämä sivusto käyttää evästeitä

Käytämme evästeitä, jotta voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)