Älä kasva tynnyrissä markkinoija - räjäytä osaamisesi valloilleen näiden kysymysten ja vastausten avulla!

Olitpa sitten markkinoinnin ja viestinnän alaa opiskeleva, alalla työskentelevä tai vain aiheesta kiinnostunut, Ruutitynnyristä ammennat vastauksia yleisiin markkinoinnin ja viestinnän kysymyksiin, termeihin ja ihmetyksen aiheisiin. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, laita meille viestiä somessa – kirjoitamme aiheesta mielellämme!

Miten hyödyntää hakukoneoptimointia (SEO) sisältömarkkinoinnissa?

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa näkyvyyttäsi hakukoneissa ja houkutella enemmän orgaanista liikennettä verkkosivustollesi. Toteuta avainsanatutkimus ja valitse keskeisiä sanoja ja lauseita jotka liittyvät olennaisesti sisältöösi, ja käytä niitä otsikoissa, kappaleissa ja metatiedoissa. Tuota sisältöä, joka vastaa kohdeyleisösi kysymyksiin ja tarpeisiin. Pyri sisällyttämään tekstiin kuvia, videoita ja infografiikkaa, koska monimuotoisuus voi parantaa hakukoneiden arviointia sisällöstä. Varmista myös verkkosivustosi tekninen optimointi, eli sivuston nopeus, mobiiliystävällisyys ja sisäiset linkit. Hyvä käyttökokemus ja helppokäyttöisyys ovat tärkeitä tekijöitä, jotka vaikuttavat sijoituksiisi hakutuloksissa.

Viestintä Ruuti Oy


riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392
Vesijärvenkatu 11 C, 5 krs, 15140 Lahti
y-tunnus 3258009-7

Seuraa somessa

Tämä sivusto käyttää evästeitä

Käytämme evästeitä, jotta voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)