Älä kasva tynnyrissä markkinoija - räjäytä osaamisesi valloilleen näiden kysymysten ja vastausten avulla!

Olitpa sitten markkinoinnin ja viestinnän alaa opiskeleva, alalla työskentelevä tai vain aiheesta kiinnostunut, Ruutitynnyristä ammennat vastauksia yleisiin markkinoinnin ja viestinnän kysymyksiin, termeihin ja ihmetyksen aiheisiin. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, laita meille viestiä somessa – kirjoitamme aiheesta mielellämme!

Mitä on sisältömarkkinointi?

Sisältömarkkinointi on strateginen lähestymistapa markkinointiin, joka keskittyy arvoa tuottavan, relevantin ja houkuttelevan sisällön luomiseen kohdeyleisölle. Sillä pyritään tarjoamaan asiakkaille hyödyllistä tietoa, viihdettä tai inspiraatiota sen sijaan, että keskityttäisiin suoraan mainostamiseen tai myynninedistämiseen. Sisältömarkkinointia ovat esimerkiksi sosiaalisen median päivitykset, asiantuntija-artikkelit, blogitekstit, asiakastarinat ja podcastit. Niiden tekemisessä voidaan hyödyntää videoita, tekstejä, kuvia ja animaatioita.

Tärkeää sisältömarkkinoinnissa on sen vaikuttavuus ja kohdennettavuus. Hyvä sisältö puhuttelee kohdeyleisöä, vastaa heidän tarpeisiinsa ja ratkaisee heidän ongelmiaan. Lisäksi sisältömarkkinoinnissa pyritään luomaan pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin ja rakentamaan brändiuskollisuutta. Kun yritys tarjoaa arvoa ja hyötyä asiakkailleen ilmaiseksi, se rakentaa positiivista brändi-imagoa ja erottuu näin kilpailijoistaan.

Viestintä Ruuti Oy


riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392
Vesijärvenkatu 11 C, 5 krs, 15140 Lahti
y-tunnus 3258009-7

Seuraa somessa

Tämä sivusto käyttää evästeitä

Käytämme evästeitä, jotta voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)