04.04.2021

ruudinkeksijäsisältösuunnitelmasisältömarkkinointimarkkinointi

Vinkit sosiaalisen median kanavien profiiliremonttiin

Profiiliremontin vinkkien avulla rakennat menestyvän ja tyylikkään profiilin suomalaisten suosimiin sosiaalisen median kanaviin.

Miten luon kiinnostavan someprofiilin tai muokkaan olemassa olevasta yleisöäni tavoittavan?

Ensiaskeleisiin sosiaalisessa mediassa kuuluu oleellisena osana kanavien käytön opettelu sekä profiilien luominen eri alustoille. Useasti käy kuitenkin niin, että aikanaan somehurmoksessa luodut profiilit ovat unohtuneet kiireen, korkean julkaisukynnyksen tai kiinnostuksen lopahtamisen myötä. Digitaalisen läsnäolon tärkeys yrittäjän näkökulmasta korostuu vuosi vuodelta. Viimeistään nyt on aika herätellä someprofiilit henkiin! Vinkeistä menestyksekkään profiilin rakentamiseen hyötyy niin yrittäjä kuin omaa sosiaalisen median presenssiä uudistava asiantuntija. Puhalletaan yhdessä pölyt profiileista ja muistutellaan mieleen muutama tärkeä asia sosiaalisen median läsnäolosta.

Sosiaalisen median uhat ja mahdollisuudet

Sosiaalinen media on pelottava ja uhkaava paikka täynnä arvostelijoita, vihaajia ja asiattomien kommenttien laukojia. Samaan aikaan se on tuotteitaan ja palveluitaan markkinoivalle yrittäjälle mahdollisuuksien pelikenttä, missä vuorovaikutus ja verkostot kukoistavat. Tasapainoilu voi olla haastavaa ja erityisesti aloittelijalle sosiaaliseen mediaan etsiytyminen voi aiheuttaa painetta ja ahdistusta. Siitä huolimatta, että ikävien kommenttien uhka ja mokaamisen pelko nostavat karvat pystyyn, on sosiaalisessa mediassa valtavasti hyviä mahdollisuuksia yrittäjälle. Oikean kohdeyleisön löytäminen, uusien taitojen oppiminen, oman näkökulman laajentuminen ja aktiivinen verkostoituminen ovat sosiaalisen median arvokkaimpia hyötyjä.

Oman verkoston ja asiakkaiden kanssa keskustelu sosiaalisen median kautta tuo sinut lähemmäs heitä. Seuraajasi sitoutuvat julkaisuihisi ja asiakkaasi kokevat saavansa parempaa palvelua, kun olet saavutettavissa heille myös digitaalisesti. Digitaalinen läsnäolo tarjoaa myös loistavan tilaisuuden rakentaa omaa ammattilaisidentiteettiä eli asiantuntijabrändiä. Mitä vakuuttavampi oman alasi osaaja sinusta tulee, sitä enemmän herätät luottamusta ja saat seuraajia sekä mielipidettäsi kuunnellaan.

Sosiaalisen median julkaisuissa, niin kuvissa kuin kirjoituksissakin, on syytä aina muistaa hyvät käytöstavat. Kommentteihin kannattaa vastata, mutta väittelyä kannattaa välttää. Jos painit tällä hetkellä juuri näiden kysymysten kanssa, kannattaa sinun tehdä omasta sosiaalisen median käytöstäsi some-SWOT. Täydennä omat vahvuudet, heikkoudet, mahdollisuudet ja uhat alla esitetyn esimerkin mukaiseen taulukkoon. Taulukko toimii hyvänä apuvälineenä hahmottaessasi oman digitaalisen läsnäolosi merkitystä. Simppelin työkalun avulla voit löytää uusia näkökulmia ja ideoita omaan äänensävyyn ja sosiaalisen median sisältöihin.

Profiiliremontti valitsemissasi somekanavissa

Kun sosiaalisen median pelisäännöt ovat selvillä, kääritään hihat profiiliremonttiin! Nopeutta arvostava lukija löytää vinkit profiiliremonttiin helposti myös Instagram -tililtäni @riinakruut.

Sosiaalisen median kanavia on useita erilaisia, ja lähes kaikki niistä soveltuvat erilaisiin tarkoituksiin ja erilaisille yleisöille. Siinä missä Facebook on monelle tuttu värikkäästä uutisvirrastaan ja pitkistä keskusteluketjuistaan on YouTube taas erilaisten videosisältöjen koti. Jos olet luomassa täysin uusia sosiaalisen median profiileja, kannattaa ensin miettiä hetki sitä, missä kanavissa haluat olla. Kaikkiin kanaviin ei kannata hypätä mukaan heti, sillä hallinnan tunne omasta tekemisestä on tärkeä säilyttää.

Valitse kanavasi sen perusteella, missä koet viihtyväsi itse parhaiten ja missä olet hyvä. Oletko taitava kirjoittaja vai panostatko mieluummin visuaaliseen sisältöön? Mikäli olet yrittäjä, on tärkeää pohtia myös sitä, keitä asiakaskuntaasi kuuluu ja missä kanavissa he viettävät aikaa. Onko keskimääräinen asiakkaasi yli 45-vuotias mies vai ehkä 25-vuotias nainen? Kohdeyleisösi keskivertoasiakas määrää läsnäolosi tahdin, mutta vaikuttaa paljon myös julkaisemaasi sisältöön. Mitä sanottavaa sinulla voisi olla juuri valitsemassasi kanavassa juuri sille oikealle kohderyhmän edustajalle? Tutki ja kokeile erilaisia kanavia, niin löydät varmasti itsellesi parhaimman vaihtoehdon.

Viisi suosituinta sosiaalisen median kanavaa Suomessa vuonna 2020

  • WhatsApp. Suomalaisten suosituin viestipalvelu. Sitä käyttää yli 2.8 miljoonaa ihmistä, joista lähes 70 % on yli 15-vuotiaita.

  • YouTube. Käyttäjiä yhtä paljon kuin WhatsAppissa, 25-35-vuotiaista 86 % katsoo videoita YouTubesta.

  • Facebook. Suomessa 2.7 miljoonaa käyttäjää. Facebookin keski-ikä on noussut ja Facebookia käyttää enenevissä määrin yli 45-vuotiaat.

  • Instagram. Käyttäjiä noin 2 miljoonaa ja kasvanut kanavana jo muutaman vuoden voimakkaasti. Instagramia käyttää aktiivisimmin 15-29-vuotiaat käyttäjät.

  • Twitter. Lähes miljoona käyttäjää, ja ainoa sosiaalisen median kanava, jossa käyttäjistä suurempi prosentti on miehiä.

Lähde: Meltwater, State of social media ja Somekatsaus 2019

Olen valinnut profiiliremonttiin neljä suomalaisten keskuudessa suosittua kanavaa, joissa on mahdollista kasvattaa omaa asiantuntijabrändiään, mutta myös mainostaa tuotteita ja palveluita yrittäjänä. Kerron kanavasta muutamalla lauseella ja listaan toimivan profiilin tärkeimmät elementit ylös. Ohjeiden avulla voit perustaa joko täysin uuden sosiaalisen median profiilin, tai tutkailla olemassa olevia profiileitasi - ovatko kaikki elementit kunnossa?

Instagram pähkinänkuoressa

Vauhdikkaasti uudistuva kanava, jonka pääpaino on visuaalisessa sisällössä. Instagramissa voit jakaa kuvia ja videoita, tehdä tarinoita ja keloja sekä uusien ominaisuuksien myötä hyödyntää ostostoimintoa ja rakentaa oppaita esimerkiksi tietyistä sisällöistä ja tuotteista. Instagramista tavoitat pääasiassa 15-25-vuotiaat käyttäjät, mutta valtavan kasvun myötä Instagramin käyttö leviää voimakkaasti kaikissa ikäryhmissä. Monipuolisen Instagramin profiilin remontoiminen käy helposti.

Miten rakennan Instagram -profiilin?

  • Yksityishenkilön vai yrityksen tili? Valitse tilin muoto sen mukaan, mikä tavoitteesi on. Jos haluat lisätä sijaintitietoja, markkinoida julkaisujasi tai saada enemmän analytiikkaa tilisi kävijöistä, valitse siinä tapauksessa yritystili. Jos tavoitteesi on saada lisää seuraajia yrittäjänä tai sisällöntuottajana, huolehdi, että tilisi on julkinen.

  • Profiilikuvan valinta. Valitse tunnistettava profiilikuva. Kuva on useimmiten kasvokuva, mutta jos perustat yritystilin ja sinulla on tunnistettava logo, voit laittaa myös sen tilisi profiilikuvaksi. Profiilikuvan kannattaa olla mahdollisimman selkeä, sillä se näkyy sovelluksessa aina pikkukuvana.

  • Nimen valinta. Nimi voi olla oma nimesi tai yrityksesi nimi. Tässä osiossa käytössä on 30 merkkiä, joten voit käyttää luovuutta ja kertoa myös jotakin esimerkiksi toimialastasi.

  • Instagramin elämänkerta. Tuttavallisemmin profiilin bio. Tässä osiossa voit kertoa tilisi sisällöstä, itsestäsi tai yrityksestäsi 150 merkillä. Tähän tekstiin kannattaa panostaa, sillä se kertoo mahdollisille seuraajillesi, onko sisältösi heitä kiinnostavaa.

  • Linkitykset. Bio-osioon saa liitettyä myös yhden linkin. Voit linkata tähän esimerkiksi omat verkkosivusi, blogisi tai portfoliosi. Voit vaihtaa linkkiä sen mukaan, mikä on kulloinkin tililläsi ja sivustollasi ajankohtaista. Jos sinulla on useampia tärkeitä sivustoja, voit käyttää palvelua, jonka alle saat koottua kaikki sivustolinkkisi.

  • Hashtagien käyttäminen. Hashtagien, eli aihetunnisteiden avulla käyttäjät löytävät mielenkiintoista ja seurattavaa sisältöä. Voit hyödyntää omaa hashtagiasi myös biossa!

  • Kohokohdat. Voit tallentaa profiiliisi tärkeimmät tarinasi ja jakaa ne vaikkapa kiinnostavasti aihealueittain. Tee kohokohdista houkuttelevia ja profiilin visuaalista ilmettä tukevia.

Facebook pähkinänkuoressa

Maailmassa ei enää ole montaa ihmistä, joka ei tietäisi mikä on Facebook. Vuosikymmenessä kyseinen sosiaalisen median alusta on muuttunut ystävien kohtaamispaikasta yhdeksi suosituimmaksi yritysten mainostuspaikaksi. Viime vuosina se on kuitenkin pyrkinyt jälleen palaamaan juurilleen. Facebookin uutisvirrasta löydät niin ystäviesi kuulumiset, päivän polttavat uutiset kuin sinulle kohdennetut mainossisällötkin. Vuonna 2020 Facebook käyttäjiä oli Suomessa jo 2,8 miljoonaa. Facebookin suosion on väitetty olevan laskussa jo vuosia, mutta käyttäjiä on kaikissa ikäluokissa yhä runsaasti. Suurimmat käyttäjäluvut ovat 25-55-vuotiaiden keskuudessa.

Koska suuri osa meistä käyttää Facebookia henkilökohtaisen tilin kautta, omistan Facebookin osalta profiiliremontin nimenomaan yritystilin luontiin. Henkilökohtainen Facebook tehdään yleensä itseä varten, mutta yritystiliä rakentaessa on syytä pitää mielessä omat asiakkaat. Yritystili poikkeaa tavallisesta henkilökohtaisesta Facebook-sivusta esimerkiksi maksetun mainonnan osalta, ja sen profiilissa kannattaa kiinnittää huomiota tarkemmin yrityksen tietojen antamiseen.

Miten rakennan Facebookin yritystilille kiinnostavan profiilin?

  • Henkilökohtaista Facebook -tiliä ei voi käyttää yritystilinä. Mikäli haluat luoda erillisen yritystilin, minkä kautta voit tehdä esimerkiksi maksettua mainontaa, tarvitset myös henkilökohtaisen profiilin.

  • Yritystilillä profiilikuva voi olla joko yrittäjän oma sekä helposti tunnistettava kasvokuva tai vaihtoehtoisesti vaikka yrityksen logo. Yhtenäinen ulkoasu eri kanavissa on suositeltavaa. Huolehdi siis, että profiilisi ovat suurin piirtein samanlaisia, että asiakkaasi ja yleisösi löytävät sinut helpommin.

  • Facebookin kansikuvalle hyvä koko on 700px leveä ja 320px korkea. Tällöin kuva skaalautuu riittävän hyvin monella eri ruudulla. Kansikuva on huomion kiinnittäjä ja ensimmäinen asia, mihin profiilissasi kiinnitetään huomiota. Tuo siinä esiin ainakin brändivärisi ja esimerkiksi yhteystietosi tai jokin ajankohtainen asia. Voit vaihdella kansikuvaa myös esimerkiksi kausittain tai kokeilla kansikuvana jopa videosisältöä. Ota kansikuvan estradipaikasta kaikki irti.

  • Tietoja osio on yritysprofiilille todella tärkeä! Tässä osiossa tuot esiin sivustosi tarkoituksen ja sen, mitä yrityksesi tekee. Esittelet yrityksesi, lisäät tärkeät linkit, sijainnin, yhteystietosi ja aukioloajat. Yritä antaa mahdollisimman kattavasti tietoja toimialastasi ja yrityksestäsi, tuoden samalla profiiliisi ripauksen persoonallisuutta.

  • Facebookissa pystyt räätälöimään sivustoasi monin eri tavoin. Voit lähettää automaattisia viestejä, luoda ryhmiä, lisätä yhteydenottopainikkeita, linkkejä ja kiinnittää kiinnostavia julkaisuja sivun ylälaitaan. Tutki ja kokeile erilaisia toimintoja sen mukaan, mikä on sinun yrityksellesi sopivaa. Facebookin yritysprofiili kannattaa kuitenkin luoda, sillä suurella todennäköisyydellä asiakkaasi etsivät sinua ja tietojasi juuri Facebookista.

LinkedIn pähkinänkuoressa

Ammatillista sisältöä, kiinnostavia keskusteluja ja aktiivista verkostoitumista. LinkedIn on asiantuntijan ja brändinrakentajan ensisijainen kanava. LinkedInin suosio on lähtenyt hiljalleen kasvuun, ja sen pariin löytävät yhä uudet käyttäjäryhmät. LinkedIn ei ole enää pelkkä virtuaalinen CV yrityspäättäjille, vaan siellä verkostojaan rakentavat minkä tahansa toimialan ja roolin ammattilaiset. Vaikka kanava on englanninkielinen, voit luoda profiilisi ja julkaista kanavassa suomen kielellä. LinkedInissä voit luoda yleisöäsi kiinnostavan profiilin ja kertoa urasi ja koulutuksesi tärkeimmät kohokohdat. Profiilin luomiseen vaikuttaa paljon näkökulmasi. Etsitkö uutta työpaikkaa? Haluatko kasvattaa ammatillista verkostoasi tai kenties etsit LinkedInistä itsellesi B2B asiakkaita. Tämän sosiaalisen median alustan sisällä voit kirjoittaa postauksia tekstein ja kuvin, voit luoda artikkeleita ja uusimpana ominaisuutena voit tehdä myös tarinoita. Yritysprofiileja LinkedIniin rakentuu koko ajan lisää. Vuoden 2020 alkupuolella yritysprofiileja oli Suomessa jo 30 000.

Lue lisää LinkedInin yritysprofiilista Kuulu.fi artikkelista.

LinkedIn on siitä mainio kanava, että profiilia voi rakentaa juuri itselle sopivista palikoista. Tässä listauksessa haluan tuoda esiin profiilin tärkeimmät palaset ja sellaiset osiot, mitkä kannattaa huolehtia kuntoon tilanteesta, toimialasta tai tavoitteesta riippumatta.

Miten luon kiinnostavan LinkedIn -profiilin?

  • Profiilikuva – ammattimainen ja tunnistettava. Jos olet aktiivinen asiantuntijabrändin rakentaja myös muissa sosiaalisen median kanavissa, suosittelen, että valitset yhteneväisen kuvan. On hyvä, että verkostosi jäsenet tunnistavat sinut. Profiilikuva on paras, jos se on valoisa, siinä näkyy selkeästi kasvot ja se on hyvälaatuinen. Mikäli olet luomassa yrityssivuja, valitse profiilikuvaksi tunnistettava logo.

  • LinkedIn -kansikuvassa voit tuoda esiin yrityksesi värimaailmaa ja yhteystietoja. Suosi kansikuvassa simppeliyttä ja sopivaa kuvakokoa, esimerkiksi 1500 x 700px. Se näkyy ensimmäisenä, kun profiiliasi tullaan katsomaan. On siis hyvä, jos kansikuvasta ilmenee esimerkiksi työnantajasi tai yrityksesi toimiala. Kauniit maisemakuvat ovat ihania, mutta et laittaisi kuvaa auringonlaskusta omaan ansioluetteloosikaan?

  • ‘Contact info, Intro ja headline’. Tämä alue sijaitsee yläpalkissa, aivan profiilikuvasi vieressä. Huolehdi, että kaikki yhteystietoihisi, nykyiseen ammatilliseen tilanteeseesi, toimialaasi ja sinuun liittyvät tärkeimmät seikat löytyvät tästä osiosta. Ennen kaikkea headline -tekstin kanssa kannattaa olla tarkkana – se seuraa sinua kaikkialle.

  • Voit lisätä LinkedIn -profiiliisi asioita klikkaamalla valikkoa ’add profile section’. Sieltä löydät erilaisia räätälöitäviä ominaisuuksia, joiden avulla voit kertoa tarkemmin osaamisestasi. Yksi tärkeimmistä on ’about’ -osio. Tässä osiossa voit kertoa itsestäsi tarkemmin. Mitä syväosaamisesi on? Mistä sinä innostut työelämässä? Mitä kaikkia palveluita tarjoat? Mitkä ovat missiosi ja visiosi? Vain taivas on rajana!

  • Vasta nyt pääsemme itse asiaan, nimittäin kohtaan ’experience’. Tämä kannattaa täyttää huolellisesti, sillä työkokemuksesi kiinnostaa luultavasti kaikkia heitä, ketkä saapuvat vierailulle profiiliisi. Täydennä vähintään työnantajiesi tiedot ja työskentelyhistoriasi pituudet. Jos haluat profiilistasi täydemmän näköisen ja avoimemman, voit kirjoittaa jokaisesta tehtävästäsi muutamalla sanalla yhteenvetoa. Jos olet tehnyt pitkän ja monipuolisen uran usean työnantajan alaisena, ei listaukseen kannata mahduttaa väkisin kymmeniä työpaikkoja. Valitse profiilin listaukseen omaa tilannettasi parhaiten edesauttavat tehtävät ja niiden kuvaukset.

  • Koulutustaustan voit täydentää samalla tavalla. Koulutus kohdassa listaat lukion, ammattikoulun, ammattikorkeakoulun tai yliopiston tai esimerkiksi aikuisopistojen opintoja. Mikäli olet kouluttautunut muualla kuin edellä mainittujen kaltaisissa oppilaitoksissa tai opintosi ovat olleet muutamien kuukausien kursseja, voit lisätä niitä erikseen sille tarkoitettuun kohtaan. Profiiliin voi siis erikseen valita kohtia erilaisille saavutuksille, vapaaehtoistyölle, kursseille, todistuksille ja sertifikaateille.

  • Täydennä profiiliisi myös tärkeitä taitoja ja osaamisiasi. Listaa osaamisesi omalta ammattialaltasi kohdassa ’skills & endorsements’. Myöhemmin profiilissasi vierailevat henkilöt voivat antaa sinulle ’endorsementin’ eli he voivat nostaa taitoasi myös muiden tietoisuuteen ikään kuin kannustuksena. Voit lisäksi täydentää kohdassa ’accomplishments’ oman kielitaitosi tai mahdolliset muut saavutukset, mitkä haluat nostaa esiin.

Twitter pähkinänkuoressa

Nopea ja näppärä. Lyhyt ja ytimekäs. Näillä sanoin kuvailisin itse Twitteriä. Twitterissä oppii loistavasti tiivistämisen jalon taidon, kun yhteen twiittiin mahtuu 280 merkkiä tiukkaa asiaa. Toisaalta Twitterin tarkoitus ei olekaan syventyä pitkien tekstisisältöjen lueskeluun, vaan napsia ytimekkäitä juttuja ja uutisia. Twitterin nopeat liikkeet tarjoavat vastustamattomia mahdollisuuksia saada arkinenkin viestisi singahtamaan suosioon raketin lailla. Twitterissä viihtyvät politiikkaan, maailman ilmiöihin ja kulttuuriin tiukasti sidoksissa olevat käyttäjät. Twiitit syntyvät usein minuutilleen ajankohtaisista aiheista, näkökulmista ja maailmanlaajuiset yleisöt tavoittavista uutisista. Kanava on keskusteleva, mutta nopeasti kärjistyvä. Siinä, missä yhden twiitin elinikä on vaivaiset 18 minuuttia, ennen kuin se painuu unholaan, on kärkkään keskustelun syntyminen yhtä tehokasta ja nopeasti eskaloituvaa. Twitterissä hyvään profiiliin panostaminen varmistaa kiinnostavuutesi ja luultavasti tuo sinulle lisää seuraajia. Profiilissa kannattaa olla mahdollisimman yksiselitteinen ja luoda profiili tarkasti rajatun aiheen ympärille. Twitterissä ”kaikesta mahdollisesta twiittaava” ei välttämättä ole kiinnostava. Sen sijaan vaikkapa merikilpikonnien pariutumisrituaalien tutkija saattaa vetää isonkin määrän seuraajia puoleensa. Käytä rohkeasti hashtageja, sillä ne nostavat Twitterissä näkyvyyttä ja niitä seurataan aktiivisesti.

Miten rakennan ytimekkään Twitter -profiilin?

  • Profiilikuva – mieluusti kasvokuva, mutta hätätapauksessa jokin aatettasi tai agendaasi tukeva kuva käy myös. Käytä mahdollisuuksien mukaan kuitenkin samaa kuvaa kuin muissa kanavissasi. Kuva näkyy todella pikkuruisena profiilissasi.

  • Banneri. Näkyy aika pienellä, etenkin, kun Twitteriä selataan enimmäkseen mobiilissa. Suosituskoko on 1500x500px ja se kannattaa pitää erittäin simppelinä. Kansikuvassa voi olla esimerkiksi logo, mutta ei liikaa esimerkiksi koriste-elementtejä. Twitterin bannerissa toimii siispä loistavasti myös se auringonlaskukuva. Banneri ei ole profiilin ominaisuuksista yhtään niin kiinnostava kuin se, mitä esittelytekstissä lukee.

  • Muokkaa profiilia -painikkeen alta löytyy kaikki muokattavissa oleva. Nimi, syntymäpäivä, kuvaus, verkkosivu ja sijainti, joka ei ehkä ole niin oleellinen, ellet ole paikallinen yritystoimija, kenelle Twitter on yksi markkinoinnin pääkanavista.

  • Kuvaus kohdassa käytössä on 160 merkkiä. Kuvauksessa oleellista on kertoa tiukasti itsestä ja omien twiittien sisällöstä. Hashtageille kannattaa jättää tilaa kuvaukseen.

  • Linkki – ohjaus omille verkkosivuille. Twitter on nopeatempoinen sisältöjen showroom, josta kannattaa ehdottomasti ohjata lukemaan lisää omille verkkosivuille.

Lue lisää ohjeita Twitter -profiiliin Kaiku Helsinki kirjoituksesta

Mitä profiiliremontin jälkeen?

Oletko vielä mukana kyydissä? Loistavaa. Ammattimaisesti rakennetut profiilit ovat kuin hyvin valetut perustukset. Kun olet tehnyt löydettävät, optimoidut ja kohdeyleisöäsi kiinnostavat profiilit, voit keskittyä suunnittelemaan heille innostavaa ja puhuttelevaa sisältöä – eli suunnitella julkaisuja kyseisiin kanaviin.

Tarvitsetko apua sosiaalisen median sisältöjen suunnitteluun siten, että ne tukevat liiketoiminnastasi johdettua strategiaa? Tai kaipaatko ehkä apuja sosiaalisen median sisältöjen julkaisuun? Lue lisää Palvelut-sivulta.

Haluatko oppia lisää vuorovaikutteisesta viestinnästä tai kaipaat apuja viestinnän suunnitteluun? Lue lisää Palvelut-sivulta.

Oletko kiinnostunut asiantuntijabrändisi rakentamisesta, mutta et tiedä miten ottaisit ensimmäiset askeleet digitaalisen läsnäolon vahvistamiseksi? Lue lisää Palvelut-sivulta.

Lue seuraavaksi persoonallisen brändin rakentamisen merkityksestä ja ota vinkit talteen digitaalisissa kanavissa vuorovaikuttamiseen! Lisää blogissa.

Lisää aiheesta

Logo

Viestintä Ruuti Oy

y-tunnus 3258009-7
riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392

Seuraa somessa