Yhteistyö Sp-Kodin kanssa alkoi vuonna 2021, kun uudistimme Sp-Koti Urbaanien markkinointistrategian ja aloitimme sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin tuottamisen entistä urbaanimmalla otteella. Nyt kumppanuus on laajentunut valtakunnallisen Sp-Koti-ketjun sekä ketjuun kuuluvien välitysliikkeiden jatkuvan markkinoinnin yhteistyöhön sekä projektiluontoisten kokonaisuuksien toteutukseen.
Sp-Koti-asiakkuutemme, joissa olemme keskusyksikön lisäksi työskennelleet:
Sp-Koti Urbaanit
Sp-Koti Valoa
Sp-Koti Metsä
Sp-Koti Vantaa Tarina
Sp-Koti Porvoo
Sp-Koti Rovaniemi
Sp-Koti Mikkeli
Jatkuvan markkinoinnin kumppanuudet ovat alkaneet markkinointistrategian ja sisältösuunnitelman rakentamisella. Sp-Koti franchising-yritysten strategiat on laadittu tunnetun ketjun brändiä kunnioittaen, mutta kuitenkin kunkin yrityksen paikallisuutta ja erityistä asiantuntijuutta korostaen. Tuotamme Sp-Koti asiakkuuksissamme muun muassa:
Myytävien asuntojen kohdenostoja
Kiinteistönvälitysalan asiantuntijasisältöjä
Asiantuntijahaastatteluja
Yhteisiä sisältöjä Säästöpankin kanssa
Erilaisia blogi-, uutiskirje-, ja artikkelisisältöjä
Välittäjäesittelyjä
Niin Sp-Koti ketjun kuin itsenäisten yritysten markkinoinnin strategiaan on kuulunut sekä orgaanisen sisältömarkkinoinnin että maksetun mainonnan toimenpiteitä Metan kanavissa ja LinkedInissa. Myös erilaiset verkkosivusisällöt, kuten sisältö- ja laskeutumissivut ovat kuuluneet tuottamiimme palveluihin.
Asiakkuuksiin on kuulunut useita yhteistyökumppaneidemme kanssa toteutettuja projekteja, kuten valokuva- ja videotuotantoja sekä graafisia tuotantoja:
Julia Jahkola, HUG Creative Oy: brändin mukaiset kuvat sekä yksittäisissä yrityksissä myös tiimi- ja henkilökuvat
Pyry Juutilainen, Khyl Media Oy: lyhytvideotuotannot
Päivi Saarela, Pava Grafia Oy: esitteiden graafisten ilmeiden suunnittelu ja tuottaminen