Deadline Kustannus Oy – markkinointi- ja viestintäyhteistyö

Deadline Kustannuksen markkinointi- ja viestintäyhteistyö alkoi keväällä 2021. Yhteistyön alussa Viestintä Ruutin vastuulla oli orgaanisten sisältöjen suunnittelu ja tuotanto Instagramiin ja Facebookiin sekä blogitekstien kirjoittaminen verkkosivuille.  
 
Markkinointia suunniteltiin ja kehitettiin tiiviissä yhteistyössä Deadline Kustannuksen kustannuspäällikkö Vera Miettisen kanssa. Sisältöjä tuotettiin liittyen suomalaiseen true crimeen, ajankohtaisiin rikosaiheisiin ja julkaistaviin kirjoihin, joiden määrä kasvoi nopeasti. Kesällä 2021 mukaan otettiin TikTok, jossa seuraajamäärä lähti suunnitelmallisen sisällöntuotannon myötä nopeasti kasvuun.

Kasvuyrityksen orgaanisen markkinoinnin uudistaminen 

Markkinointia kehitettiin aktiivisesti yhteistyössä toisen viestintäkumppanin kanssa. Mukaan tulivat Instagram-livet, audiojulkaisut sekä kuukausittaiset uutiskirjeet. Viestintä Ruutin vastuualueet siirtyivät verkkosivuihin, uutiskirjeisiin ja TikTokiin. 

Kesällä 2022 yhteistyö jatkui TikTokin ylläpidon, markkinoinnin suunnittelun ja Google Ads -hakusanakampanjoiden parissa. Deadline Kustannuksen TikTokin seuraajamäärä ylitti 14 000 seuraajan rajapyykin joulukuussa 2022. 

Vuonna 2023 Deadline Kustannus palkkasi oman markkinointitiimin, minkä myötä yhteistyö päättyi.

Deadline Kustannuksen kustannuspäällikkö Vera Miettisen palaute yhteistyöstämme:

"Viestintä Ruutin kanssa oli helppoa työskennellä. Riina teki työtä vahvalla otteella ja yrittäjän etua ajatellen. Työnjälki on aina loistavaa, ja pystyin aina luottamaan, että työt tehdään ajallaan." 

Tutustu Deadline Kustannukseen heidän verkkosivuillaan. 

Löydät heidät myös sosiaalisesta mediasta: 

Instagram - @deadlinekustannus 

TikTok - @deadlinekustannus.

Logo

Viestintä Ruuti Oy

y-tunnus 3258009-7
riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392

Seuraa somessa